ניהול שרתים ושרתי דואר

שמיר פתרונות מחשוב מנהלת את השרתים באופן קפדני על ידי כתיבת נהלים מתאימים ללקוח.

בדיקה מקיפה של השרתים ובסיסי הנתונים, בדיקת לוגים ומקום פנוי, בדיקת גיבויים , בדיקת ניסיונות חדירה לשרתים מגורם חיצוני , ניהול מערך ההרשאות במערכת הקבצים.

בדיקת שרותי אנטי וירוס, תאריך תפוגה ומצב העדכונים , בדיקת מצב העדכונים למערכות ההפעלה (מבוססות מייקרוסופט).

ניהול שרתי דואר, ניהול תיבות דואר בשרת , הגבלת גודל תיבת דואר לכל משתמש, מניעת דואר זבל –SPAM , בדיקת גיבויים .

חברת שמיר פתרונות מחשוב מחזיקה שרתי דואר מבוססי לינוקס לשימוש לקוחותיה .

השרות ניתן בתשלום על פי כמות המיילים וגודלם.

שמיר פתרונות מחשוב מסננת את הדואר בשרותי אנטי ספאם ואנטי וירוס מתקדמים ,

ומעבירה מיילים נקיים לשרת הדואר של הלקוח (Exchange) .

שמיר פתרונות מחשוב מציעה דרכי שירות שונות, המתאימים לדרישות של לקוחותיה:

תוכנית בנק שעות

בנק שעות פרושו שהלקוח רוכש מספר שעות שירות מראש. זמן העבודה של טכנאי שטח או שרות מרחוק HELP DESK מנוכה מבנק השעות, כאשר כל עבודה נרשמת לצורכי מעקב. ניתן לרכוש מספר בלתי מוגבל של שעות במסגרת התוכנית. חבילות בנק שעות: 5 שעות, 10 שעות, 20 שעות, 30 שעות, 50 שעות.

תוכנית ריטיינר VIP

במסגרת תוכנית ריטיינר VIP הלקוח משלם סכום תשלום חודשי תמורת שרות תמיכה מרחוק HELP DESK עד לפתרון הבעיה בעם שרות התמיכה מרחוק לא הגיע לפתרון תכנאי שטח יגיע ללקוח לפתרון מלא ומוחלט של התקלה תוך 4 שעות מפתיחת הקריאה , בנוסף הלקוח מקבל תחזוקה שוטפת של הרשת (שמירה אל המצב הקיים).במסגרת הריטיינר אנו מציעים ללקוחותינו חבילות תחזוקה שונות הניתנות לבחירה, בתחומים כגון: אבטחת מידע, תיקון חומרה, התקנת תוכנות, טיפול בבעיות רשת, ניטור ואיתור תקלות מרחוק, תחזוקת השרת ועוד.