שירותי מעבדה

שמיר פתרונות מחשוב מנהלת מעבדה לצורך טיפול מהיר בלקוחותיה .

במעבדה מבצעים שדרוגים למחשבים נייחים וניידים. בשרותי המעבדה ניתן לבדוק מחשבים יותר לעומק. אם הבעיה לא נפתרה אצל הלקוח המחשב נלקח למעבדה לצורך המשך טיפול. ללקוחות בתכנית ריטיינר VIP יש אפשרות לקבל מחשב חלופי.

בשרותי המעבדה מבצעים התקנות לשרתים ותחנות קצה.

שמיר פתרונות מחשוב מציעה דרכי שירות שונות, המתאימים לדרישות של לקוחותיה:

תוכנית בנק שעות

בנק שעות פרושו שהלקוח רוכש מספר שעות שירות מראש. זמן העבודה של טכנאי שטח או שרות מרחוק HELP DESK מנוכה מבנק השעות, כאשר כל עבודה נרשמת לצורכי מעקב. ניתן לרכוש מספר בלתי מוגבל של שעות במסגרת התוכנית. חבילות בנק שעות: 5 שעות, 10 שעות, 20 שעות, 30 שעות, 50 שעות.

תוכנית ריטיינר VIP

במסגרת תוכנית ריטיינר VIP הלקוח משלם סכום תשלום חודשי תמורת שרות תמיכה מרחוק HELP DESK עד לפתרון הבעיה בעם שרות התמיכה מרחוק לא הגיע לפתרון תכנאי שטח יגיע ללקוח לפתרון מלא ומוחלט של התקלה תוך 4 שעות מפתיחת הקריאה , בנוסף הלקוח מקבל תחזוקה שוטפת של הרשת (שמירה אל המצב הקיים).במסגרת הריטיינר אנו מציעים ללקוחותינו חבילות תחזוקה שונות הניתנות לבחירה, בתחומים כגון: אבטחת מידע, תיקון חומרה, התקנת תוכנות, טיפול בבעיות רשת, ניטור ואיתור תקלות מרחוק, תחזוקת השרת ועוד.